چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه محقق اردبیلی توسط نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مراسمی از دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه محقق اردبیلی در کسب عناوین برجسته علمی، پژوهشی و فرهنگی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه محقق اردبیلی کسب عناوین برجسته علمی، پژوهشی و فرهنگی توسط دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی را افتخار بزرگی برای استان دانست و اظهار داشت: دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه‌های مختلف افتخارات متعددی را برای استان کسب کرده است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه از دانشجویان نخبه و نمونه انتظار می‌رود در راستای نیازهای استان ورود کنند، ادامه داد: در این عرصه، تزکیه نفس، سعی و کوشش دوچندان، مسئول بودن در برابر خانواده و جامعه و برنامه‌ریزی در جهت نیل به اهداف رفیع و بلندمدت خود و کشور از نکاتی است که توجهی مستمر می‌طلبد.

گفتنی است، میلاد پیران دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی و مهندس سیدکریم تهامی دانشجوی دکتری علوم باغبانی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان ارزشمند و افتخارآفرین برگزیده شصت و دومین سال جایزه البرز در سال ۱۴۰۳ و میلاد پیران دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، مهندس سیدکریم تهامی دانشجوی مقطع دکتری علوم باغبانی و مهدی نقی‌زاده‌باقی دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سی و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه کشور را کسب کردند.

شایان ذکر است در ادامه از دانشجویان نمونه کشوری و برگزیده البرز دانشگاه محقق اردبیلی توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha